دانلود نرم افزار بسیار جذاب و کاربردی تمرین ریاضی پایه چهارم ( فصل اول )
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود نرم افزار بسیار جذاب و کاربردی تمرین ریاضی پایه چهارم ( فصل اول )




این برنامه شامل 5 موضوع ( الگویابی با شکل ، الگویابی عددی ، عدد نویسی ، ماشین های ورودی و خروجی و سایر تمرین ها از جمله حل مساله ) می باشد و هر موضوع دارای 10 سوال است که پس از نوشتن پاسخ هر سوال می بایست حتما از دکمه ی « بررسی پاسخ » استفاده کرد تا در صورت صحیح بودن پاسخ ، امتیاز آن سوال ثبت گردد ، در غیر این صورت ، اگر دانش آموز پس از پاسخ دادن ، بدون اینکه بررسی پاسخ را کلیک نماید ، بر روی دکمه ی « سوال بعدی » کلیک کند ، علاوه بر اینکه امتیازی برای او ثبت نخواهد شد ، بلکه امکان بازگشت به سوال قبلی نیز وجود نخواهد داشت .



به هر پاسخ صحیح 30 سکه تعلق می گیرد و در مجموع برای هر موضوع که شامل 10 سوال است ، 300 سکه در نظر گرفته شده و دانش آموز در صورتی که بتواند حداقل 240 سکه کسب کند ، می تواند وارد قسمت سرگرمی ها شده و از سرگرمی هایی که فعال شده اند ، استفاده نماید . در صورتی که دانش آموز نتواند به سوالی پاسخ دهد ، می تواند از راهنمایی های سوالات استفاده کند ، که در این صورت 15 سکه از سکه های کسب شده ی او کم خواهد شد .



اگر بر روی دکمه لغو آزمون کلیک شود ، سکه های کسب شده نیز حذف خواهد شد و دانش آموز می بایست از اول با پاسخ به سوالات شروع به کسب سکه نماید .


این برنامه به شکلی طراحی شده که به هیچ نرم افزار و برنامه جانبی ، برای اجرای صحیح نیاز ندارد و به راحتی و بدون نیاز به نصب ، بر روی تمامی سیستم های ویندوز ، قابل استفاده می باشد . ( قابلیت اجرا بر روی گوشی ها و یا تبلت را ندارد ) اما در قسمت سرگرمی های برنامه ، در صورتی که برخی سرگرمی ها که با فرمت swf می باشد ، بر روی سیستم شما اجرا نشد ، می توانید از قسمت نصب برنامه ، برنامه فلش پلیر را بر روی سیستم خود نصب نمایید . ضمنا در صورتی که برای نوشتن پاسخ سوالات ( اعداد ) بصورت بصورت فارسی مشکل داشتید ، به قسمت نصب برنامه رفته و فونت هایی را که در این قسمت قرار داده شده به توجه به راهنمایی که در همانجا صورت گرفته در سیستم خود کپی کنید تا این مشکل بر طرف گردد .

در تولید این محتوا تمام سعی بر این بوده که برنامه ای جذاب و مفید و کاربردی برای دانش آموزان و برای کلاس های درس تهیه شود . همچنین تلاش شد تا جهت راحتی دانلود این برنامه از طریق اینترنت ، حجم برنامه خیلی زیاد نشود .

برای دریافت نرم افزار تمرینی سایر فصل های کتاب ریاضی چهارم ، در همین برنامه یک دکمه قرار داده شده ، که با کلیک روی این دکمه به صفحه دریافت سایر فصل ها هدایت خواهید شد .

امیدوارم این برنامه که برای تهیه آن زحمات زیاد و شبانه روزی کشیده شده ، مورد رضایت همه ی همکاران و دانش آموزان عزیز قرار گرفته و با نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود ما را در بهبود این برنامه و برنامه های فصل های دیگر ، یاری دهید .

 

دانلود



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: